Strona jest przygotowana pod nowsze przeglądarki, prosimy zaktualizować przeglądarkę aby cieszyć się w pełni jakością serwisu.
Zaloguj się | Zarejestruj się | Pomoc | Bezpieczeństwo | Kontakt
Start
Moja InCPraca.pl
Oferty zleceń
Wiedza
Jesteś tu: Pracownik > Pierwszy raz w InCPraca.pl > Przyjmowanie i odwoływanie zlecenia
Pierwszy raz w InCPraca.pl
Rejestracja i podpisywanie umowy zlecenia
Przyjmowanie i odwoływanie zlecenia
Realizacja zlecenia
Rozliczenie zlecenia
Co oznaczają kółka przy nazwach użytkowników?
Scenariusze zdarzeń
Najważniejsze daty
Punkty odbioru umów papierowych

 

ETAP I REJESTRACJA I PODPISANIE UMOWY ZLECENIA


1. JAK ZAREJESTROWAĆ SIĘ JAKO UŻYTKOWNIK PORTALU INCPRACA.PL?

W celu rejestracji należy:
- wypełnić formularz rejestracyjny w zakładce „Zarejestruj się”
- odebrać wiadomość aktywacyjną, która została wysłana na adres e-mail podany w formularzu rejestracyjnym
- zatwierdzić link aktywacyjny, a następnie po przekierowaniu na stronę INCPRACA.PL przystąpić do logowania.


2. JAK ZALOGOWAĆ SIĘ DO SYSTEMU INCPRACA.PL?
Należy wybrać zakładkę „Zaloguj się” na stronie głównej i podać login (login stanowi numer PESEL) oraz unikalne hasło przydzielone przez system, znajdujące się w wiadomości e-mail.


3. CO NALEŻY ZROBIĆ BY PODPISAĆ UMOWĘ ZLECENIE?

 

3.1
Przed podpisaniem umowy należy zapoznać się z Regulaminem serwisu dostępnym pod adresem https://incpraca.pl/SystemPages/WarunkiUzytkowania.aspx


3.2

Po zalogowaniu się, wejść w zakładkę Umowy->Dane do umowy. Następnie proszę nacisnąć przycisk Generuj wydruk umowy. W ten sposób pobraną umowę proszę wydrukować, następnie podpisać. Skan/zdjęcie umowy proszę załączyć w dolnej części zakładki Umowy->Dane do umowy.